Frigărui de legume marinate in stil mediteranean

( 4 out of 5 )
Loading...
  • -2 pServings+
  • 10 mPrep Time
  • 10 mCook Time
  • 20 mReady In
Print Recipe

In ultima vreme am tot încercat sa nu nu mai mănânc carne și se pare ca îmi cam iese, nu as putea spune ca sunt sau ca voi deveni vegetarian, nici măcar lacto sau ovo-lacto-vegeterian. Pur și simplu, dacă pana mai zilel trecute nu era zi in care sa nu mănânc carne, acum sunt perioade destul de lungi in care efectiv nu ma aproprii de nici un fel de carne, nici macar peste.
Acum ca suntem in plină vara, legumele au un preț foarte accesibil, am zis sa ma joc cu culorile și bineînțeles cu gustul.
Totul a venit odată Rețetele pentru blog… Da, va vine sa credeți? Eu care eram un carnivor convins, însă acum îmi iau proteinele din linte, fasole, mazare, etc. Și credeți-ma ca mi-e bine, am analizele in limitele normale, ma odihnesc mai bine, plus ca am început sa dau jos din kilograme! Yeeeeeee 🙈🙈🙈🙈
Astăzi am fost in piața de legume din cartier, ca sa cumpăr castraveți pentru a-i pune la soare, însă ca de fiecare data deși am o ținta perfecta, ma holbez prin piața și uite-așa mai vin acasa și cu altele. Am luat dovlecel, ardei gras galben, ardei capia, ceapa roșie și ardei iute. Din toate acestea, am făcut niște minunate frigărui de legume marinate in stil mediteranean. Iar acum când scriu efectiv îmi lasă gura apa, încât cred ca și mâine le voi face!

Ingredients

Step by step method

  • Spălam toate legumele și le taiem cuburi de 1,5/1,5 cm.

  • Pentru dressing avem nevoie de un pahar înalt in care pune zeama de lămâie, uleiul de măsline, sare, piper, oregano, busuioc și usturoiul curățat. Cu ajutorul unui blender vertical vom mixa pana obținem o emulsie.

  • Înfigem legumele alternând pe bețele de frigărui, le ungem cu jumătate din dressing și le lăsam sa stea preț de jumătate de ora.

  • Le punem pe grătarul încins, câte 1 minut pe fiecare parte, le condimentam cu sare și piper. Nu am făcu asta înainte ca sa nu piardă sucul. Pentru servire le vom unge din nou cu dressingul rămas sau le putem servi alături de o quinoa, ori mei sau chiar alături de o bucata de carne.

  • Eu l-am făcut cu niște tofu marinat cu usturoi și rozmarin la tigaie. Dimplu și rapid, nu-i așa? Spor la treaba și pofta buna!

Lasă un comentariu!

x

Register

Lost Password

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. mai multe informații

Setările de coockie pe acest website trebuie setate pe "permite coockies" pentru a vă putea oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă continuați să folosiți acest website fără a schimba setările de coockie sau apăsați pe "Accept" înseamnă că sunteți de acord cu ele.

Închide